Nyhetsbrev April 2019

 

Ny medarbetare - Annika Lund

Vi är mycket glada att kunna berätta att vi snart utökar personalstyrkan med ytterligare en konsult. Den 1 maj börjar Annika Lund hos oss. Annika blir vår åttonde konsult.

Annika kommer närmast från Företagsdata i Åhus där hon idag arbetar som verksamhetskonsult. Annika har tidigare arbetat som systemförvaltare för Eltel Networks och deras globala ERP-system IFS Applications. Hon har även en bakgrund som systemutvecklare på Combitech AB.

Med Annika kommer vårt team att förstärkas ytterligare och det är vi självklart väldigt glada för.

Välkommen Annika!

 

Ny runda med utbildningar!

Datum är nu bestämda till den 14 maj för Leverantörsfakturaprocessen och Faktureringsprocessen samt den 21 maj för Redovisning.

Vill du lära dig hur dessa delar fungerar i Pyramid samt hur flödena kan optimeras, tveka då inte att anmäla dig.
Anmäl dig senast den 30 april till info@gizasolutions.se.

Lär mer på vår hemsida gällande detaljer, så som utbildningarnas innehåll, anmälan och pris etc.

 

Artikel om Giza Solutions!

I senaste nyhetsbrevet från Krinova Incubator & Science Park kan man läsa en artikel om oss på Giza Solutions.

Länk till artikeln.

 

E-fakturor till kunder via InExchange

Från och med 1 april 2019 är det lag på e-faktura till kommuner, regioner, kommunala bolag och myndigheter.

Ett sätt att lösa detta på är att skicka sina fakturor via InExchange. Vi som partner till InExchange kan hjälpa er att komma igång med e-fakturor genom att ansluta ert Pyramidsystem till Nordens största affärsnätverk.

Vänligen kontakta oss för prisuppgift och mer information.

 

Vi önskar er alla en underbar vår!

 

Kontakta oss

Giza Solutions AB
Stridsvagnsvägen 14
291 39 Kristianstad

044-590 88 50 (Växel)

info@gizasolutions.se
support@gizasolutions.se

Hemsida:
www.gizasolutions.se

Facebook:
www.facebook.com/gizasolutions/

LinkedIn:
www.linkedin.com/company/giza-solutions-ab/

 

 

Avregistrera dig från nyhetsbrevet? Skicka i så fall ett mail till oss.